La zi

04/12/2017

Adio, școală publică! Nu sunt eu de vină, ci tu.

de Erin Brighton Timp de șapte ani, am făcut tot ce mi-a stat în putință să fiu un aliat bun al școlii publice. În calitate de fost profesor, am simțit că îi datorez fidelitate sistemului: să vorbesc, să fac tot […]
30/11/2017

De ce nu mai știu să scrie studenții de azi

de Annie Hlomquist Săptămâna trecuta, Nation Report Card a anunțat că nu mai mult de 40% din copii de până în 14 ani au abilități la citit sau la matematică. Sunt statistici înspăimântătoare, dar ele arată și mai prost în […]
29/11/2017

Problema Uniunii Europene cu Islamul

„The Spectator” a publicat recent un articol de Ivar Arpi despre mușamalizarea de către autoritățile suedeze a asalturilor sexuale asupra femeilor suedeze. Majoritatea acestor atacuri au fost întreprinse de imigranți musulmani. Autoritățile germane au ascuns atacuri similare până când adevărul […]
28/11/2017

Obsesia diversității

de Walter Williams Una din caracteristicile des întâlnite ale vremurile noastre este preocuparea excesivă pentru diversitate. Dar adevărata obsesie a diversității, aproape o manie, se găsește doar în instituțiile noastre de învățământ superior. În loc de un răspuns automat pro […]
27/11/2017

Marea escrocherie „gay”

de Joseph Sobran Ieri, mi-am dat seama, examinându-mi sentimentele, cât de tare îmi displac homosexualii. Toți? Bineînțeles că nu. Unii sunt amuzanți, binevoitori, inteligenți, și altfel plăcuți. Dar homosexualii în general, da. Nu-i suport. Mai ales pe cei organizați sub […]
23/11/2017

„Părinții renunță să mai lupte pentru copiii lor până în clasa a patra ”

Publicăm astăzi ce-a de-a doua parte a interviului cu educatoarea americană Beverly Eakman, despre problemele insurmontabile ale educației publice și avantajele educației de acasă. În cartea dumneavoastră „Cloning of the American Mind”, v-ați concentrat atenția pe modul în care statul […]
22/11/2017

„Mă surprinde că școlile publice nu au făcut încă implozie”

Beverly Eakman este unul dintre cei mai redutabili critici ai sistemului de învățământ contemporan, decelând cu argumente și exemple traumele morale și intelectuale produse copiilor de sistemul public de educație. Eakman a fost profesoară timp de nouă ani într-o școală […]