Sunt numeroase studiile științifice care au arătat că noul coronavirus cu greu se poate spune că îi atinge pe copii, iar aceștia nu transmit sau abia dacă transmit virusul, ceea ce se știa oricum de la epidemia din 2003 de SARS.
Pe cale de consecință, toate acele țări care și-au redeschis școlile în mai nu au experimentat niciun fel de creștere a cazurilor de infectare. Țări precum Suedia care nu au închis oricum niciun moment școlile, nu au avut la rândul lor vreo problemă de creștere a cazurilor.
Un studiu trimis spre publicare de virusologul german Christian Drosten susținea că riscul de infecții în cazul copiilor este comparabil cu cel al adulților și din acest motiv școlile ar trebui să rămână închise. Totuși, mai multe cercetări au relevat erori metodologice în studiu lui Drosten, care ulterior și-a retras recomandările privind închiderea școlilor.
În unele școli, de pildă în Franța și în Israel, s-a vorbit de presupune izbucniri ale ”epidemiei de coronavirus”. Totuși, este cel mai probabil că acestea sunt transmisii de la profesori la elevi, care spre surprinderea lor, sunt testați regulat, deși cu greu prezintă vreun simptom și abia dacă sunt, în cazul în care sunt, contagioși.
Fundația Britanică pentru Boala Kawasaki a criticat din nou articolele îndoielnice și lugubre din presă despre boala Kawasaki și coronavirus. În fapt, nu a existat nicio creștere semnificativă a cazurilor de boală Kawasaki și nicio asociere demonstrată cu Covid 19. Reacțiile inflamatorii generale în copii sunt cunoscute în cazul altor infecții virale, dar numărul cazurilor raportate până acum este extrem de mic.
Asociațiile medicale germane și-au dat la rândul lor acceptul total: Covid-19 este imperceptibil sau foarte slab în aproape toți copii. Școlile, grădinițele și creșele ar trebui din acest motiv deschise imediat și fără niciun fel de restricții, fără grupuri mici, fără reguli de distanțare și fără măști.
2 Comments
LASATI copiii sa mearga la scoala!…………
Avem destui guvernanti si parlamentari analfabeti cu diprome de doctoranzi.