Dezastrul de azi își are originea în facultăți

13/11/2020    |   de Walter Williams

Mizeria la care am asistat recent și care a inclus revolte, miliarde de dolari pagube rezultate din distrugerea proprietăților, violențe, crime și afirmații extrem de stupide despre originea țării noastre își are originea în universități. Două siteuri College Reform și College Fix inventariază învățăturile periculoase din facultățile americane. Să aruncăm o privire la ele.


Ca răspuns la afirmația senatorului de Wisconsin care și-a afirmat sprijinul pentru „cetățenii soldați” din Kenosha, Wisconsin, Tressie McMillan Cottom, un profesor de culoare de la Univesitatea din North Carolina a declarat că „le-au dat mandat tuturor albilor să ne omoare”.

Jesse A. Goldberg, profesor de engleză la Universitatea Auburn care predă literatură afro-americană, literatură americană și compoziție, a scris un post pe Twitter, șters ulterior: „să f… toți polițiștii. Pe fiecare dintre ei”. Goldberg a adăugat: „singura poziție etică pentru orice polițist este să refuze să-și facă munca și să-și dea demisia”.

Eddie Glaude Jr., profesor la Princeton și președinte al departamentului de studii afro-americane, a declarat că atunci când vine vorba de poliția din America „negrii trăiesc în continuare sub un regim sclavagist”. Glaude a scris asta ca răspuns la știrea că Jacob Blake a fost încătușat de patul de spital, după ce a fost împușcat de poliția din Kenosha, Wisconsin. Glaude a adăugat: „a pune cătușe la picioarele lui Jacon Blake reprezintă un memento fizic al faptului că el este în continuare, indiferent de revolte, un c….i în ochii polițiștilor.”

Profesul Richard Wolff de la New School a cerut abolirea notelor. El afirmă nu doar că sunt injuste pentru studenți, dar reprezintă și o modalitate de a susține capitalismul, și din acest motiv universitățile ar fi într-o situație mai bună dacă ar renunța complet la note. „Acordarea de note îmi ocupă mare parte din  timp, care ar putea fi mult mai bine folosit la învățat sau la interacțiunea directă cu studenții.” A da note elevilor are „un rezultat educațional minor” și „nu îi tratează pe studenți ca ființe gânditoare”

Postul  KFDX-TV, din Wichita Falls, Texas, a relatat că profesorul de filosofie, cu înclinații spre extrema stângă, Nathan Jun, de la Midwestern State University a scris pe Facebook: „vreau ca întreaga lume să ardă până când ultimul polițist este strangulat cu intestinele ultimului capitalist, care la rândul său este strangulat cu intestinele ultimului politician.”

Omul de știință Heather Caslin Findley de la Universitatea Vanderbilt spune că „suprematismul alb, rasismul și prejudecățile” sunt perpetuate de conceptul de „libertate academică”. Ea  a adăugat „sper că există multe cercuri în lumea academică unde se dezbate serios despre cum libertatea academică susține suprematismul alb, rasismul și prejudecățile”. De asemenea, Findley s-a referit la violențele din trecut, spunând că inițial s-a opus turbulențelor din 2015 din Baltimore și s-a îngrijorat cu privire la soarta polițiștilor, dar apoi și-a schimbat convingerile. „M-am temut din cauza incendiilor, a revoltelor, a magazinelor care trebuiau reconstruite. Acesta a fost momentul când susțineam că trebuie protestat diferit, că toate viețile contează și că viețile celor în albastru contează. Am greșit iar greșeala a fost transparentă.”

Ca urmare a problemelor economice, multe universități se plâng că sunt falimentare și doresc sprijinul guvernului, dar cu toate acestea au destui bani pentru a angaja oameni care reprezintă diversitatea și care au salarii foarte mari. De pildă, Universitatea din Pennsylvania îl plătește pe cel care se ocupă de controlul diversității cu 580.000 de dolari anual. Universitatea din Michigan îl plătește pe rectorul însărcinat cu echitatea și incluziunea cu 385.000 de dolari anual. Alte universități din țară plătesc pentru aceeași funcție de la 200.000 de dolari în sus.

Mulți profesori universitari nu marșează la această escrocherie academică care a devenit normală în educația universitară de astăzi. Sunt prea ocupați cu propriile cercetări pentru a intra în politica de campus. În loc de a a intra în comisiile care conduc universitățile preferă le lase în mâna celor dispuși să-și omoare timpul astfel. Adesea, aceștia nu sunt în mod necesar cei mai talentați ci oameni care au o agendă politică de a schimba ceea ce era o educația universitară tradițională. Dar nu este pierdut totul. Plătitorii de taxe, părinții și donatorii care plătesc nota pot avea un impact deosebit dacă încetează de a mai fi leneși și încearcă să descopere ce se întâmplă în campusuri. Iar dacă nu le place ce văd acolo, își pot închide baierele pungii.

 
 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *